Podaci o logovanjux

* Obavezna polja

Kreiraj podatke o nalogux

* Obavezna polja

Vrati se na login

Zaboravili ste lozinku?x

Molimo unesite vaš mail na koji ćete dobiti link za reset lozinke.

* Obavezna polja

Nazad na logovanje

Najčešće postavljana pitanja (FAQ)


 

Ovo je spisak pitanja koje nam kupci najčešće postavljaju. Molimo Vas da prvo ovde potražite odgovore koji Vas zanimaju. Ukoliko ne uspete da pronadjete odgovore na Vaša pitanja, slobodno nas kontaktirajte putem kontakt forme, mejla ili telefona i rado ćemo razrešiti sve nedoumice koje imate.

 

 


 

1. Koji je najbolji (najbrži) način da poručim?

Ubedljivo najbrži i najefikasniji način da poručite robu je putem sajta - ubacite proizvode u korpu i kreirate porudžbinu. Time se ubrzava isporuka i eliminiše mogućnost greške.

 

 


  

2. Zašto je najbolje da naručim preko sajta?

Zato što možete da ostvarite popuste prilikom narednih kupovina. Zato što tako tačno znamo šta ste poručili i kada. Zato što u nakraćem roku možemo da odgovorimo na pitanja.

 

 


 

3. Da li serviseri imaju posebne pogodnosti?

Da. Serviseri imaju posebne uslove u vidu nižih cena i prioriteta isporuke robe.

 

 


 

4. Da li prodajete i nove i polovne proizvode?

Prodajemo isključivo nove proizvode. Sva roba koju vidite na na sajtu je stigla u naš magacin direktno od proizvodjača. Ne bavimo se prodajom polovnih proizvoda.

 

 


 

5. Da li ste direktni uvoznici?

Da, mi smo direktni uvoznici i saradjujemo samo sa proizvodjačima komponenti.

 

 


 

6. Da li su cene iskazane sa PDV-om?

Da, sve cene na sajtu su iskazane sa već uračunatim porezom na dodatu vrednost (PDV).

 

 


 

7. Da li mogu da ostvarim popust na količinu?

Da, naravno. Svaka kupovina se evidentira i nakon odredjenog iznosa transakcija možete da ostvarite još popusta. Više o tome pogledajte na stranici pogodnosti za stalne kupce.

 

 


 

8. Da li dajete garanciju?

Da. Svi proizvodi koje kupite u našoj prodavnici dolaze sa garancijom.

 

 


 

9. Da li je moguće plaćanje na rate?

Ne. 

 

 


 

10. Da li je moguće plaćanje platnim karticama?

Još uvek ne.

 

  


 

11. Da li mogu lično da preuzmem porudžbinu?

Da. Možete da dodjete u našu poslovnu jedinicu u Pap Pavla 35 u Novom Sadu od 08-20h radnim danima i od 10-14h subotom.

 

 


 

12. Koliko se čeka na isporuku?

Za sve porudžbine napravljene do 12h moguće je slanje istog dana. Za porudžbine napravljene posle 12h - robu šaljemo sutradan. Očekivani rok isporuke je 3-5 dana.

 

 


 

13. Da li mogu da zamenim proizvod koji je poručen greškom?

Da, naravno. Ukoliko proizvod nema oštećenja i ukoliko ste sačuvali račun - rado ćemo Vam poslati drugi proizvod.

 

 


 

14. Da li su moji podaci sigurni?

Da. Mnogo pažnje posvećujemo sigurnosti Vaših podataka. Više o tome pročitajte ovde.

 

 

Moja korpa

Nemate proizvoda u korpi.