Podaci o logovanjux

* Obavezna polja

Kreiraj podatke o nalogux

* Obavezna polja

Vrati se na login

Zaboravili ste lozinku?x

Molimo unesite vaš mail na koji ćete dobiti link za reset lozinke.

* Obavezna polja

Nazad na logovanje

Mobile Zone

Rezervni delovi za mobline telefone

 


 

Internet prodavnica, Bitronic Tech Zone, nudi najkvalitetnije delove, direktno od distributera, po veoma pristupačnim cenama. Zamenite pokvaren ili slomljen ekran na Vašem mobilnom telefonu bez brige o tome da li je deo korišćen. Sve delove iz ponude imamo spremne u magacinu, sve što je potrebno je da proizvod koji Vam je potreban ubacite u korpu i poručite u nekoliko jednostavnih koraka. Ukoliko želite da kod nas popravite svoj uređaj, budite sigurni da će Vaš telefon biti u rukama profesionalaca koji znaju šta rade i, pri tom, rade to sa zadovoljstvom i posvećenošću. Kontaktirajte nas!

 

 

ŠTA DA URADITE AKO SE NA VAŠ MOBILNI TELEFON PROSPE TEČNOST?


Kad mobilni telefon padne u vodu, na njega se prospe neka tečnost ili ukoliko, na bilo koji način, vlaga uđe u mobilni aparat - bilo da ste prosuli sok ili kafu ili neki drugi napitak, postoji nekoliko stvari koje je neophodno što pre uraditi. Prvo i osnovno što treba da uradite jeste da telefon ugasite, izvadite bateriju, sim karticu i memorijsku karticu, i okrenete ga na LCD. Ne pokušavajte da sklopite i uključite telefon da biste proverili da li radi. Takođe, koliko god zvučalo efikasno, ne preporučujemo da primenjujete sledeće savete koje često možete čuti. Ne sušite telefon fenom, jer možete da ga upotpunosti uništite. Tečnost još više može ući u nerasklopljen telefon, nego što ćete uspeti da ga osušite pod uticajem toplog vazduha iz fena. Takođe, ne pokušavajte da izduvate vazduh kompresorom, da ne biste telefon dodatno oštetili, niti ga stavljajte u teglu sa prinčom. Iako pirinač ima sposobnost da upija vlagu, proces upijanja vlage ovim putem znatno je sporiji – a, u ovom slučaju, brzina sušenja aparata je ključna. Stoga, nakon ukazane prve pomoći, sledeća stvar koja se mora uraditi jeste čišćenje matične ploče, što znači da je pravo vreme da pozovete servis. To je jedini siguran način da spasite Vaš telefon. Kontaktirajte nas i rado ćemo Vam izaći u susret.

 

 

DA LI JE RAZBIJEN EKRAN RAZLOG DA MENJATE VAŠ MOBILNI TELEFON?


Ekran mobilnog telefona sačinjen je, u većini slučajeva, od aluminijumskog stakla, LCD displeya odnosno više tankih slojeva stakla između kojih su tekući kristali, te slojevi horizontalnih i vertikalnih filtera, fleksibilne žice digitizera (spojenog na staklo) i samog digitizera, odnosno tankog sloja indijumskog tin-oksida (mešavina različitih oksida) koji provodi elektricitet. Kada dotaknete ekran promena koja se dogodi u električnom polju šalje informaciju o položaju prsta procesoru. Ako je, usled pada, razbijeno samo staklo, ekran (touchscreen) će dalje raditi i slika biti prikazana na ekranu. U tom slučaju popravak ne bi trebao da bude previše skup. Ali ako imate pametni telefon kojem su staklo, digitizer i LCD slepljeni, ili digitizer i LCD jedinica, tada je popravak znatno skuplji, jer se sve mora zameniti. Kontaktiranje servisa i stručnjaka je uvek najbolja opcija, a naša ekipa Vam uvek stoji na raspolaganju. Pozovite nas da ponovo osposobimo Vaš omiljeni mobilni telefon, ili pogledajte našu ponudu LCD displeja za mobilne telefone.

 

 

KOJI JE ROK ZA ZAMENU EKRANA?


Pored cene, najčešći problem sa kojim se korisnici susreću jeste vreme koje je potrebno za zamenu ekrana na mobilnom telefonu. U našim partnerskim servisima, ITERA Computers u Novom Sadu i PHONEXPERT u Beogradu, dobićete pre svega kvalitetnu i profesionalnu uslugu i savet, optimalnu ponudu u ceni i brzu isporuku, što znači da će, u zavisnosti od kvara (touchscreen ili LCD display), ekran na vašem mobilnom telefonu biti zamenjen u roku od par radnih dana.

 

 

ŠTA DA URADITE UKOLIKO VAŠ MOBILNI TELEFON NEĆE DA SE UPALI?


Ukoliko nema napajanja, Vaš mobilni telefon se neće aktivirati pritiskom na dugme za uključivanje. Zbog toga je neophodno da se zna da li je nefunkcionisanje telefona posledica problema sa napajanjem ili je problem, zapravo, u LCD-u. Da li je problem u napajanju, možete saznati vrlo jednostavno - sprovođenjem sledećeg testa: da biste proverili da li je uzork nefunkcionisanja Vašeg telefona baterija, isprobajte ga tako što ćete ga priključiti na bateriju iz drugog telefona, za koju ste sigurni da dobro radi. Ako telefon radi sa tom baterijom, onda znači da jedini problem u neispravnosti prethodne baterije, te da je neophodno istu zameniti. Međutim, ukoliko se i sa promenom baterije ne uspostavi noramalni radni režim telefona, vrlo je izvesno da problem prouzrokuje glavno napajanje ili matična ploča. U tom slučaju najbolje je da kontaktirate stručnjake. U našim partnerskim servisima, ITERA Computers i PHONEXPERT, dobićete brz odgovor i kvalitetno rešenje.

 

 

KOJA JE RAZLIKA IZMEĐU ORIGINAL I POLOVNE BATERIJE ZA MOBILNE TELEFONE?


Kao i za sve ostale delove, razlika između polovne ili nekvalitetne baterije i originala je velika. Ukoliko želite da Vaš mobilni telefon traje i dobro Vas služi, zamenite dotrajalu bateriju odgovarajućom originalnom. U našoj online prodavnici nalaze se samo originalni delovi i proizvodi za mobilne telefone, koje nabavljamo direktno od uvoznika. Pogledajte našu ponudu i slobodno nas kontaktirajte za više informacija.

 

 

KAKO PRAVILNO FORMIRATI BATERIJU NA TELEFONU?


Uvek posebnom pažnjom tretiramo naš novi telefon, zar ne? Kupujemo zaštitne folije za ekran, fenomenalno dizajnirane maske... Međutim, svakako, najviše se brinemo oko pravilnog formiranja baterije, naravno, sa ciljem da nas baterija što duže ispravno služi. Uprkos izuzetnom razvoju tehnologije, najčešće i dalje čujemo savet, da je novi telefon potrebno puniti 3 puta po 12 sati da bi njegova baterija bila pravilno formirana. Telefone nove generacije, naime, potrebno je samo prvi puta napuniti do kraja – to čak ne mora biti 12 sati, već do momenta kada nas naš novi prijatelj upozori da je baterija puna. Staro pravilo je važilo u doba baterija od nikl-metal-hidrida, što je bilo pre desetak godina, međutim sa novim telefonima, čije baterije su litijum-jonske, slobodno se opustite - ovo pravilo zaista više ne važi. Naš savet je da jedino bar jednom ili dva puta mesečno ispraznite vašu bateriju do kraja – ova navika će svakako pozitivno uticati na dugotrajnost baterije. Za dodatne informacije o pravilnom održavanju telefona, naši partnerski servisi će Vam uvek biti na raspolaganju.

 

 

KADA JE VREME ZA ZAMENU BATERIJE NA TELEFONU?


Baterija je jedan od najvažnijih delova hardvera svakog telefona, jer mu, zapravo, omogućava pravilan rad, odnosno napajanje energijom. Ključno je znati da svaka baterija ima svoj vek trajanja, sa čijim istekom telefon nije u mogućnosti da pravilno, odnosno pouzadno funkcioniše. Kada se baterija istroši, neophodno je zameniti je novom da bi telefon mogao nesmetano da obavlja sve željene funkcije. Pravo vreme za zamenu baterije je kada joj treba znatno više vremena da se napuni od uobičajenog standarda, a po punjenju izuzetno brzo se isprazni. Kod menjanja baterije, pre svega, moramo imati da umu da postoje dve vrste baterija – uklonjiva (u specifikaciji telefona obratiti pažnju da li stoji naznaka removable battery) i neuklonjiva (u specifikaciji telefona obratiti pažnju da li stoji naznaka non-removable battery). Neuklonjive baterije su najčešće karakteristika današnjih pametnih (smart) telefona. Ono što je ključno znati jeste da fabrički integrisane baterije, vlasnici telefona ne mogu sami menjati. Potreban je poseban alat i tehnika kod uklanjanja i menjanja baterija ove vrste. Stoga, kada dođe do potrebe za menjanjem baterije, obratite se našem stručnom partnerskom servisu, ITERA Computers u Novom Sadu ili PHONEXPERT u Beogradu, koji će Vam brzo i efikasno pomoći u rešavanju ovog problema.

 

 

PORED BATERIJE, ŠTA JOŠ MOŽE BITI UZROK PRAŽNJENJU TELEFONA?


Vrlo je moguće da se desi da se baterija Vašeg telefona brzo istroši, a da pri tome nije problem u samoj bateriji Vašeg mobilnog aparata. Iako ove situacije nisu baš česte, ipak je moguće da uzrok brzog pražnjenja baterije nije njena istrošenost, već je razlog neispravan punjač aparata, ili je u pitanju loše funkcionisanje konektora napajanja, ili prilikom pokušaja punjenja telefona dolazi do problema sa naponskim kolom. Ovo su samo neki od mogućih uzroka brzog pražnjenja Vašeg mobilnog uređaja, a da razlog nije sama baterija. Ono što je najsigurnije jeste da po uočavanju bilo kakvog problema sa Vašim mobilnim telefonom kontaktirate naš partnerski servis radi precizne i brze dijagnoze pravog uzroka neregularnog funkcionisanja uređaja.

 

 

KAKO DODATNO ZAŠTITITI EKRAN TELEFONA?


Vrlo često idealno rešenje je specijalna vrsta zaštitnog stakla – takozvani Gorilla Glass koji je kreirala čuvena američka firma Corning. Sada već peta generacija Gorilla Glass zaštitnog stakla pomera granice zaštite uređaja od pada sa 1,6 metara visine na grube i oštre površine, besprekorno čuvajući staklenu površinu i to u čak 80% slučajeva. Ovo neverovatno zaštitno staklo rezultat je niza hemijskih eksperimenata koje sa staklom izvodi ekspertski tim firme Corning. Ovde možete pogledati listu proizvoda koji su verifikovani korisnici Corningovog zaštitnog stakla, a za sve dodatne informacije o zaštiti ekrana Vašeg telefona, kao i šta učiniti u slučaju da polomite staklo ekrana, slobodno kontaktirajte naš partnerski servis - za najbrži odgovor i najefikasniju uslugu.

 

 

ŠTA JE DEKODIRANJE MOBILNIH TELEFONA I KADA NAM DEKODIRANJE TREBA?


Kada kupite mobilni telefon kod domaćih (Telenor, MTS ili VIP) ili stranih mobilnih operatera, telefon se zaključava, sa jednim ciljem, a to je da nastavi da se koristi u mreži mobilnog operatera u kojoj je kupljen. Namera ovog postupka je da operater što duže zadrži korisnika, odnosno potrošača svojih usluga. Dekodiranje telefona će Vam, zapravo, pomoći da premostite ovu prepreku, jer će Vam upravo ova usluga, koju, između ostalih, pruža naš servis, omogućiti da svoj mobilini aparat koristite slobodno, to jeste da Vaš mobilni aparat može da funkcioniše bez problema u bilo kojoj mreži. To bi značilo da u telefon kupljen kod jednog operatera nesmetano možete da ubacite karticu drugog operatera, i da taj telefon savršeno funkcioniše. Usluga dekodiranja mobilnog aparata završava se, za većinu modela, istog dana, u našem servisu, međutim, postoje modeli telefona kod kojih dekodiranje može da potraje čak do sedam dana. Danas postoji i usluga daljinskog otključavanja mobilnih telefona, i to za veliki broj modela. U ovom slučaju, na osnovu modela telefona i IMEI broja, generišu se potrebni kodovi za njegovo otključavanje. To znači da ne morate doći u servis da bi se telefon dekodirao. Ključno u ovom postupku je dostaviti precizne podatke o modelu telefona i tačan IMEI broj, a mi Vam na osnovu toga, putem imejla javljamo da li je moguće dekodirati Vaš telefon na daljinu. Ukoliko je moguće, šaljemo Vam kod kojim ćete otključati svoj telefon. Cela komunikacija u ovom slučaju odvija se putem imejla. Za više informacija o ovom načinu dekodiranja na daljinu, kao i usluzi dekodiranja uopšte, slobodno nas kontaktirajte, biće nam zadovoljstvo da pomognemo u rešavanju Vašeg problema.

Moja korpa

Nemate proizvoda u korpi.